söndag 13 april 2008

Dag 8 - Turn on, tune in and blog out!


Tiggande barn på motorvägen. En lika vanlig som hjärtskärande syn i Mumbai.
Skänk llte pengar: www.bharat-bistand.org





Efter att ha lämnat Mumbais flygplats, som närmast kan liknas vid ett hinduiskt ragnarök, poppat 5 sobril, mellanlandat i Wien (där jag på ren trots drack kranvatten på herrarnas), kramat hejdå av hela filmteamet, fick jag äntligen se mina tjejer som jag saknat hela veckan. Mina döttrar tyckte att Indien verkade toppen när de fick veta att det fanns kor överallt, pool på hotellet och att folk bajsade på gatorna.

Tips 1: Åk till Indien. Det är så vackert, god mat, skönt klimat och Indier är det mest fantastiska människor jag mött.
Tips 2: Åk inte till Mumbai. Jag är känner mig lyckligt lottat som fått uppleva det. Men det är ingen semesterort. Om man inte är masoshist.

Jag tycker bloggar skall ha en början och ett slut, så detta är mitt sista inlägg för den här gången.

Punjab has left the building...

Inga kommentarer: